Rebecca mathilda louise stenbäck du är obeskrivlig !

Var ska jag börja ? För första gången i mitt liv som jag såg dig var när vi hade börjat trean, jag frågade hennie om de va du som va den där norska tjejen, sedan på första rasten så började typ alla tejejer hoppa hopprep. du lärde oss massa nya ramsor som man gjorde i norge, du blev fort kompis med anni och alex och du har sagt att första saken som du typ märkte av mig va att jag sa till ella att hon skulle kolla när jag hoppade hopprep i mina sandaler ;) haha, du var kompis med anni och alex tills typ fyran eller nått, ni va dom ''coola'' i klassen. Men vi blev mer och mer kompisar, jag har tydligen sagt när du frågade vilka som var mina bästisar och då sa ovvi,frida,tilde,irre,erika,julia och du :D Sen efter att tag följde jag med dig hem och jag åkte me dig till stallet och när jag satt och kollade på dig när du red log jag mot dig men haha du log inte tbx och dagen efter viskade anni och alex med dig och ni snackade skit, haha. jag följde med många gånger och jag fick rida en gång, jag ramlade av, HAHA, jag hängde på sidan och typ såg helt skräckslagen ut.. men vi bara skrattade. Sen den dagen har vi typ vart bästisar, vi har otroligt många minnen tsm och jag ska försöka skriva några av dom, vi kan börja med BK, haha våran ''klubb'' som vi har i din lekstuga, vi har målat typ halvvägs och den e inte särskilt snygg men de e endå ett minne för hal livet, gräsklipparen, hahaha, ett gult litet minne som jag aldrig heller kommer glömma, vi åkte varje dag nästan, vi åkte över gupp så att däcken lossnade, men de fixade vi snabbt, vi eller ah du åkte nästan ner i ett dike, vi välte med kärran HAHAHA, kissade typ på mig för att jag skrattade så mkt, vi voltade med den och efter de funkar den inte :D HAHA, oljan läckte ut och den typ gnisslade, men vi skrattar nog fortfarande av det. Stenungsbaden, jag kommer ihåg att vi åkte på morronen och när vi kom fram gick vi in med våra väskor och sedan gick me din pappa till något ställe där dom la golv och sedan gick vi up på terassen'', sen kollade vi runt länge och efter ett tag skulle vi göra iordning massa papper som man skulle ha på kvällen, vi orkade inte mer tillslut så vi smet och stack o badade eller nått ? vi träffade lotta, vi gick på middag, busknackade, badade, åkte ribbbåt :D ennu ett obeskrivligt minne ! båten, haha, jag hade min apa med mig som vi hängde inne i de lilla rummet, vi badade och försökte fånga glitter maneter, vi satt längsfram på båten och hoppade och hade de bäst :) gungan som gick sönder, haha den rasade när vi gungade, tbb (L), bk's matlagningspogramm, fjortistiderna, emil, frölunda, hansson, när vi cyklade ner till sjön och fikade, fyrhjulingen, minikrossen, poolen, jing och jang, det finns så obeskrivligt många fina minnen med dig, det får inte ens plats på ett jordklot, nu de sista och under sommarlovet har de inte vart som vanligt, men jag hoppas att du fortfarande vill vara min vän och att vi dör tillsammans, vi ska leva och döt tillsammans, om detskulle hända något, som jag inte hoppas, så ska du veta att jag aldrig har haft en sån underbar bästa vän som du är, du finns lixom alltid där för en,du är bäst helt änkelt, du kommer ALLTID ha en stor, den största, plats i mitt hjärta. du finns lixom fast klistrad i mitt hjärta, jag kommer aldrig överge dig, du är en sann vän och jag älskar dig ! jag kan gråta mig till söms varje kväll för att de inte finns någon person i hela världen som kan första en minsta gnutta hur mkt du betyder, du är det bsta för mig, hoppar du hoppar jag, de e bara så, Så duvet är du en person jag aldrig kommer släppa greppet om, du är en så oerhört grym människa ! jag älskar dig rebecca mathilda louise stenbäck och de vill jag att du ska veta och aldrig glömma





Kommentarer
Postat av: N

sv: jorå, det funkar :)

har du haft en bra helg? :)

2011-03-01 @ 22:47:50
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: becca ♥

älskar dig världens bästa vän jang ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-03-02 @ 21:31:51
URL: http://beccaastenbeck.blogg.se/

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0