I'M IN LOVE IN YOU BEAUTIFUL CREATURE ♥

jag älskar en viss person så oerhört mycket så att jag gråter mig till söms varje kväll
jag kan aldrig sluta tänka på personen
jag läser ett sms typ 500 gånger om varje dag som jag har fått från personen
jag säger personens namn 24/7
jag kan aldrig släppa tanken på att personen har kollat mig i ögonen
jag har drömmt om personen varje natt sen fösrta gången jag såg personen
jag är ofantligt kär i personen
jag tänker på personen 1000 gånger om varje dag
jag saknar personen varje dag
just nu vill jag bara dö för att jag älskar personen så enormt mycket
det finns så mycket mer att säga om personen som tex:
snygg
söt
bäst
perfekt
går snyggt
har snygga kläder
har snyggt hår
har perfekta ögon
har världens finaste namn
världens undebaraste på hela jorden
när jag hör din röst slår mitt hjärta typ 30000000000 dubbelslag
det finns ingen i hela världen som är lika snygg, söt, perfekt, bäst, som dig !
10 bevis på att du är kär.


1. Du känner dig avundsjuk när du ser personen med någon annan
2. Du kan läsa sms från personen om och om igen
3. Du känner dig ibland lite osäker när du är med honom/henne
4. Bara av att höra hans/hennes namn ler du
5. Du kan sakna personen, fast ni precis har träffats
6. Du börjar lyssna på låtar som påminner om personen
7. När ni är med massa andra, fokuserar du bara på den personen
8. Du älskar att känna personens lukt
9. Du ler för dig själv när du tänker på honom/henne
10. Medan du läste detta, var det bara en person du tänkte på
allt detta stämmer in så jävla perfekt just nu !
I'M IN LOVE IN YOU BEAUTIFUL CREATURE ! ♥

Kommentarer

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0