hej ingen rubrik.

kom typ pracis hem från tilde :D grymmt vare :D haha men jag glömmde ju den förjolade kameran hemma... fan på de. men jag kan ju iaf berätta att saade var den rätta vinnaren, danny var den rätta tvåan :D de e ju nice :P juste nu på morronen när vi hade tatt på oss kläder och ätit frukost gick vi ut och skulle busknacka på jockes dörr -.- vi gjorde de och sen när vi skulle gå in så står dom ju i fönstret och typ skriker, ''åhh, nu vet vi vilka de va'', sen började dom kasta snöboll på oss, vi typ stod i dörren och skulle springa ut, men då kastar dom ju in snöbollen... -.- jah jah, men vi blev sura och tänkte först kasta mjöl på dom men vi tog isbitar ist :D haha, hjärtformade isbitar :P
mmmmmmmm, puss på er killar :P
jag har precis tvättat av ansiktsmasken, HAHAHAHHAHA här kommer lite hottie bilder på de.
vattnet före att jag tvättade mig ! haha :P
HHAHA, het bild medans jag tvättade mig.
vattnet medans jag tvättade mig.
vattnet efter att jag tvättade mig.
efter att jag tömde ut vattnet.
HAHAHAHA........... -.- efter.......... mobba Inte ! :S

Kommentarer

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0