grym dag, yeehh ! :D

idag i skolan va vi bara 8 på spanskan och typ alla killar var borta på match :P hehe så de va ju lite niiice :D på engelskan gick brandlarmet, fasten dom hade berättat de innan... -.- övning. HAHA, jaja men innan larmet gick lyssnade vi på en låt -.- my cassette player  ! HAHAHAHA an-louise typ diggade.. ! :D
och på spanska skulle vi lära oss att köpa glass så almina och lizette åkte ner till kiosken och köpte glass :D
Nu typ svimmade jag för helt plötsligt kom två jävla huvven i fönstret och bankade, de va hannson och becca... I hate you for a while! jag seriöst typ pissa på mig... !
mm hejdå. nu ska jag vara me dom bästa älsklingarna (L)
gegg hansson (L)
snuttaaaarr <3333333333333333333333333333

Kommentarer

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0