g o dnATT

orkar inte,god nattttttttt.
jag mår dåligt för att du finns, du är nog den sötaste som jag vet, JAG ÄR DEPRIMERAD, men de e nog svårt för dig att föstå.
det är svårt att förstå att jag gråter för dig varje kväll, mina tårar slutar aldrig rinna.. kan du inte bara förstå vad jag någonsin skulle göra för dig, det är obeskrivligt och helt sjukt att du bara inte fattar det. du är den finaste jag har någonsin sätt. just nu ska du veta att jag gråter och det kommer sldrig att stoppas, jag tror nog aldrig någonsin att NÅGON kan förstå hur jag mår, jag tror inte att du heller förstår att jag mår dåligt bara för att du lever och är så fruktasnvärt vacker, jag kan skriva så mkt om just dig, en person på jorde, bara för att du är så fruktansvärt bra, du är perfekt. 

Kommentarer
Postat av: cornelia

känn dej inte ensam, jag känner exakt samma som du. :(



Det är en person somjag älskar men som aldrig kommer att bli min.

2011-03-17 @ 17:55:07
Postat av: sofia

:(

2011-03-18 @ 15:31:41
URL: http://sofiaakjellgren.blogg.se/

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0