7-kt roligt och världens bästa kompisar (L)

tjaoo, igår kollade jag, hansson, becca och tilde på film hos becca och sen gick vi hem till hansson och sov ^^ haha så jäkla ruuuuuligt hade vi de, jag tog inga kort..... :( :( :( :( :( fasen... men de räcker nog me att jag berättar (L) haha, hansson typ tände och släckte lampan 24/7 när vi skulle sova och typ lät som ett vildsvin..... ? HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, så jäkla kul, idag gick vi upp typ 8 tror jag för att jag och becca skulle följa me hansson på hokey match, svenakuuuuul :D men nu ska jag fundera på vad jag kan blogga om mer, jo att hansson är feg och vågar inte säga att vi va me han idag på matchen, HAHAHA, vi fick gå av på ett annat ställe så att ingen skulle se oss ! HAHAHAHAHA, lilla snutt hansson :P
pussssssss hejdå <3

Kommentarer

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0