tja tja tja

nu funkar mitt internet igen :D vi i göteborg igår me tilde och becca, efter att vi inte orkade vara där längre så åkte vi till kungsmässan :D de va ju naajs ;D haha, sen skulle vi ha tältat men de gick inte så vi sket i de :(
ska kanske träffa dom bästa idag igen ;) aja, åt precis, blev väckt av mammas dagbarn som skrek i typ 20 minuter... -.-
nu ska jag borsta tänderna och ta på mig andra kläder och sen ska jag ringa brudarna ;) pöööss
juste de e den längsta dagen på året idag, haha om någon ville veta de :D
tilde bull
och bull becca
hittade en bild på alla tre men den gick inte att spara :(

Kommentarer

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0