sämst uppdatering

jag vet, förlåt :( men jag har vart hos mormor sen i lördags, skulle åkt hem idag men åker hem imon ist :D
sen i helgen ska jag me ovvin till kristianstad :d yeeehhy :P de blir bäst gumman, gokart tävling ofc, de bästa som finns jöö :love:
aja nu ska jag äta lite, har vart i stenungsund och sen åkte vi till orust för att vattna blommorna... haha ahja bloggar när jag kommer hem igen ;) kyss (K)










HAHAHAHAHAHA, seriöst, typ 2008 !!!



mobba inte... -.- alla bilder är gammla -.-


naaaw, min älskade ebba när hon e liiiiiten ebba :D


naww


hahahahahahahahahaha, mamma e sjukt snygg på bilden :D kolla ebba bus !!! söööwt


oj oj oj  sjuukt het ju


HAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA


mobbad... -.-




omg


sexii




sötaste emrik :D


HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHA, kolla ovin i röd tröja HAHAHHAHAHAHHAHAHA SÖÖT


vi e grymma


yääh




alla bilder är as gammla.... bara varnar er ;D pöösss

Kommentarer
Postat av: Oliiviiaa :)<3

jag va ju snygg iaf....

2011-06-30 @ 13:05:17

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0