rubriiiiik ?

jag kommer aldrig på några roliga rubriker.... :( help me.. hehe
snart SOMMARLOV :D känns inte som att det är sommarlov om typ 7 dagar ? :O haha, bara  3 skoldagar ! :D yeeehhyyy,,
vissa har ju redan fått sommarlov.. HOOST ! :I fuusk ju !
okej, idag har jag vart hos becca, badat och det var sjukt varmt i vattnet, sen skulle vi åkt till kba och köpt nån sak som man mäter ph värdet me.. ??
till skolan då, tema vecka denna veckan, började veckan igår och slutar på fredag (: sen e de bara helg och en skoldag som vi ska städa och grilla och sen går vi typ hem och kommer kl 10 på onsdagen och då slutar vi :D GOODIE.
men nu ska jag gå ut me mina dogs och sen blir de inte så mkt mer rligt ikväll, haha typ kolla tv ;) pussie :*

Kommentarer

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0