idag:

har jag vart me mamma och alla dagbarnen på nån våffel sak ? ;) och hämtat cykeln hos becca :D
men innan detta så skulle jag CYKLA ner till tandläkaren med världens sämsta cykel...... JÄTTE KUL. + att jag hade typ stått och dansat och hoppat igår, och idag skulle jag lixom cykla typ 1-2 mil men typ spagetti-ben.. ha ha ha.. -.- inga hål i tänderna iaf ;) hon sa att jag hade jätte fina tänder :D najs jö ;D
sommarlov nudå, älsa det ;) träffa folk och massa grejor på sommar'n :D fett najs :P ah men nu ska jag... jag vet inte, puss 
juste glömde säga att jag typ har brutit tån.. om nån ville veta lixom, viktig info ;)

Kommentarer

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0