hemma igen :D

hejjsaan älskade blogg :D
hemma igen efter tävlingen, jag körde inte men de e ju kul o kolla :D
HAHAHAHAHHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA, när vi va påväg hem från kristianstad stannade bilen mitt på motorvägen, HAHAHAHAHA, dom första typ 5 minuterna va de ju kul, men inte efter 27 timmar :0 hahaha, först va vi på motorvägen och de kom långtradare typ 2 meter från där vi stod, typ 25-30 grader mitt på motor vägen... -.- haha, sen stannade en sjukt chill gubbe som hette, ''farbror dan'' ? HAHAH, aja han boxerade oss till en liten trafikficka som vi stod på hela denna natten och denna dagen, varmt som fan va de också, jag och ovvi låg och solade, bruuuun e jag inte nu heller.... jo liite ;) nu e jag iaf hemma igen hahahaha, denna helgen glömmer jag aldrig, de kan jag fan lova !!
alla lyssnar på 98.9 på radion, såååå jääävla bra asså ! bästa ever :D hahaha
nu ska jag typ bara chilla, fan, tog inte ett ända litet jävla kort på hela denna tiden, mobiln va urladdad :( shiiiit också.
men pöss på er, bloggar senare, love såååfiiiia ♥

Kommentarer

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0