bra mamma...

bilderna e ju suddiga ?
de va dom inte förut jö !
aja, idag har jag solat sönder och ah, mamma grävde lite då... skulle plantera en buske, men ni ser ju hur de gick, duktig älskade mamma gulle :D
bortsätt från de så e jag kattvakt till typ... ah väldigt många katter, har vart de sen i kördags eller söndags och dom kommer hem imån :P
men de e najs ;)
om ni inte läste de förut så ska jag till lidköping på onsdag, ovvin kommer senare för hon kanske hade träning me fotbollen :( men vi ska iaf tälta igen :D hihi, najs e de också.
efter lidköping kanske vi åker till jossan och deras family, dom e ute me sin husvagn men vi vet inte var så vi ska ringa dom senare :D de blir fett me najs asså ;)
jag e typ sämst på att ladda upp bilder men jag ska försöka bättra mig på de och att blogga, haha typ bäst ju :P not.
nu e de lixom sommar och så så jag e mäst borta och så men jag försöker blogga så mycket jag kan, hinner och orkar, hehe xd
här kommer dagens också;
tröja- jc
shorts-hm
och en inbakad fläta, haha :P

Kommentarer

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0