båten (?)

helluu, ikväll ska jag, mina kusiner, moster, morbror, mamma, pappa osv åka nån räkbåt (?) haha, jag vet inte när den går men bilder ska jag ta iaf, det går inte att föra över mina andra bilder, men jag ska fråga pappa om hjälp ;) haha !
bortsätt från det har jag inte vart på liseberg på läääänge :'( inte sen maggio var där så har inte jag vart där... :(
ruuligt inlägg... -.- näääää, nu ska jag chilla :D hihihihihihihihi, städade rummet igår, inte för att de brukar va så stökigt me ändå ;)

Kommentarer
Postat av: Our last year!

fin blogg:)

2011-07-28 @ 05:08:49
URL: http://ourlastyear.blogg.se/

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0