sämst

felåååt... men jag har typ vart sjuk och efter mydog idag så orkar jag egentligen inte blogga men jag gör de ändå D: haha (: emrik sov över, väckte mig 06.44 och sa att det var morgon, haha dra upp rullgardinen och kolla,, och då sa jag att det var mörkt ute fortfarande men tillslut gick vi ut och kolla på bakugan eller vad det heter :D sen åkte jag och jossan pendel in till Göteborg och var på mydog tills typ nu... vi tog MASSA hund godis ocj jag köpte nån konstig liten figur som jag har på väskan nu ;) Cesar millan var där, men han satt bara och pratade och så fick vissa med speciella biljetter ställa några frågor till honom,..., haha sen mitt på dagen så åt jag och jossan på mcdonald och när vi satt och åt så kom den en liten kines som gick runt i cirklar och ibland gick han och kollade om maten var klar... :O hahahahahahaha han va skummmm !! men de värsta va att jag hade mat i munnen och han typ gick och pruttade med munnen ? HAHA -.- och då for ju all mat ut ur min mun eftersom att jag skrattade ! HAHA :D
nu ska jag kolla på tv. men det går ju inget på tv nu så jag vet inte vad jag ska göra ? haha de vet jag aldrig ? jag kan kolla när det regnar och är typ STORM ute ! :/ det blåser så att de låter i hela huset :'o jaja hoppan hejsan hejdå (: puuss
Cesar (:

Kommentarer

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0