3/1-2011

tjaoo bloggen, nu ska jag ringa becca och ta ett snack med henne ! Men hon åt pizza så det var inte ett lämpligt tillfälle att ta ett snack... ;) men hon skulle ringa när hon hade tid. Ja som sagt så var jag på ike agår och nu ska jag skruva upp ett par krokar som är därifrån också. hehe.. Juste jag skulle ju berätta om Mydog med Jossan :D Vi ska ju då på lördag nästa vecka gå till mydog och som vanligt ta MAASSAA smakprover på hund godis, vi brukar typ ha med oss 3-4 påsar hem med bara hund godis som räcker i ett... nä det finns fortfarande mASSa kvar sän förra året men det är alltid bra att fylla på, och dessutom när det är gratis :D I LIKE :D Fast för att underlätta denna gången så att det inte blir så FRUKTANSVÄRT tungt så tänkte vi ta en ryggsäck eller min hanbollsväska som är meeeeega stor ;) Vi tänkte att den är ju så stor så det får säkert plats massa godis i den, men oftast så får man ju med papper och massa rabattkuponger och sån skit, men då ska vi ha en annan påse o lägga de i :D Vi ä sååååå smarta xd hEhE...-.-
så nu vet ni hur våran mydog tur går till... fast det är typ 5x mer saker som vi brukar göra men det är sånt man inte behöver skriva om ;) juste det kommer nån som heter Cecar, nån man som talar med hundar ;) de får man ju inte missa. Nu ska jag inte skruva upp krockarna för den där jävla borrmaskinen har ju inget batteri -_- tyyyyyyyypiskt !! HEJDÅ ! :B

Kommentarer
Postat av: becca ♥

jag ska oxå dit på lördag så vi ses säkert, DET ÄR AS GRYMT ATT CESAR KOMMER !!!!!!! :DDDDDDDD

2011-01-03 @ 22:59:15
URL: http://beccaastenbeck.blogg.se/
Postat av: fia ♥

aa :D hoppas vi ses, vem ska du dit me ? :D ♥♥

2011-01-04 @ 21:29:46
URL: http://sofiaakjellgren.blogg.se/

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0