IKEA

halloj, nu har jag vart på Ikea. Först gick jag, mamma och pappa och fikade på ett café och sen gick vi till Ikea och köpte lite braha saker tex lite lådor till mitt skrivbord, lådor till hallen, pärmar och lite såna saker som är bra att ha i huset. Sen åkte vi till en blom affär och köpte blommor och krukor till mig och en blomma till vardagsrummet =) Sen blev det Maxi och handla lite mat. Så nu har jag satt ihop lådorna och ställt blommorna i fönstret så nu är det ''jätte'' fint på mitt rum ;) haha ! vad har ni gjort idag då ? Nu ska vi snart äta middag och det blir taco-köttfärs och taco chips som man doppar i köttfärsen, de e muuuummms :)

Kommentarer

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0