hej eller nått ?

nu pratar jag med mr.rebecca på msn, HAHAHA, jajajaja så e de, haha nää men vi ska göra något i mån, ta en kopp te och diskutera dagens korsord i en tant tidning ;) de e så våra dagar ser ut nu för tiden när man är 200+ :o ojojoj va åren går fort... fast det finns nog tid för en pulkaåkning i mån med tror jag ;) ALLTTIIID :* hEhE e de nån annan som åker pulka, eller e de bara jag o becca som compete with sleds haha eller va man säger ? nu ska jag lyssna på massa musik och lösa korsord ;) or noooot ? :)
ni ser mig och becca köra pulka vm om några år !

Kommentarer
Postat av: becca ♥

mm

2011-01-04 @ 12:45:23
URL: http://beccaastenbeck.blogg.se/

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0