handboll

tjaa nu sitter jag o kollar på handboll men de e paus så jag passar på att lägga upp mina saker jag fick i present ;)
ingen bra bild men jag orkar inte ta nya ;)
plånboken o lite av de pengarna som jag fick <3
dom vita pärlorna är ett armband, dom sitter alltså inte på klockan ;)
headsetet (stavning)
en krittavla ;) golligt som jag fick av världens sötaste kusin Emrik <3
kläderna jag fick ;)
+ mera pengar ;) och snart en pippitröja som mormor ska sticka till mej <3
<3
emrik o jag kolla på jojos cirkus ;)
många bilder på en gång men här kommer en bild på ebba som sov på min arm inatt <3
golligt <3

Kommentarer

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0