damp

nu har jag inte bloggat på läääääänge ! men mitt Internet dampar.... jag har typ gjort 5 inlägg men dom kommer inte upp på bloggen :''( men nu om detta funkar så kan jag berätta att idag ska jag lägga mig 10..-.- imån e de skola (utan becca) :''''''''''''''''''''''''''''''''''''( SAKNAR DIG REDAN REBECCA STENBÄCK !!!!! <3 hon sa att jag kommer ha de roligare än henne, oneej de kommer jag inte ha sa jag och då sa hon att hon skulle skicka massa bilder och de tröstar ju väldigt mycket !!! haha (: jag vet inte om hon kommer läsa detta när hon är i Spanien men om hon gör de så: rebecca stenbäck, jag saknar dig redan och jag kommer ha de 'host' sämst i skolan utan dig.. fast jag har ju Hansson som också är bäst men du är bästast ! ): om jag nu klarar denna långa vecka som är framför oss i skolan så hooooooooooppas jag när du kommer hem att du inte har störtat med planet... hahaha nä men jag hoppas att du har de bääääääääst där du är <3<3<3 puuuuuuuuuuuussssssssssssssssssss x 9000000000000000000000000 och ännu mera <3
nu ska jag gå ner till skolan för mamma är i lokalen och jobbar och jag har inget o göra så jag får la ta o halka mig ner dit ;) pappa e ju hemma men han jobbar i värkstan men nu ska jag ta på mig andra kläder, har morgonrock på mig hEhE :3 puss haj

Kommentarer

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0