älvsåkersskolan, dagens skämt !

Älvsåkersskolan: dagens jävla skämt ! seriöst jag har ingen lust att blogga nu men jag gör de ändå ! 7:orna har blitt 24 i varje klass och bara två klasser nu... innan va vi 16 i varje klass o då va vi tre klasser... :/ och naturliktvis kom jag med nästan alla dom som jag skrev att jag inte kunde komma med !!!! och två som jag värkligen ville komma med !!!! TACK PONTUS HANSSON OCH REBECCA STENBÄCK ATT NI FINNS !! men jag skrev ju olle också, men nää inte de !! jävla faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan... -.-  och sen fick jag ju vär**ens hemm.. dåligaste lärare... förutom en av dom två.. !! och den andra klassen fick världens bästa !!!! det är ju för fan sjukt hur jävla dågiga klasserna blev... !!!!!! vissa kom inte ens med nån kompis, och vissa som är lite bråkiga kom i samma klass !! guuuuuuudva bra detta kommer bli.. ;) jag vill vara hund.. för då behöver man inte tänka på nått annat än mat, vatten och lite prommenad typ ! åhh...jag vill bara..................... skrika i rektorns öra att han är en nöt !!
men annars va jag hoss mormor idag och jag och min lille kusin emrik va på lek o buslandet ;) haha, det va ju isf kul, haha men  sen åkte vi hem till mormor igen och åt sen när han skulle åka hem villa han sova hoss oss, men hans mamma kommer hem idag från en handbolls tunering och då ville ju hon träffa honom efter att ha vart borta så läng :D  men han kommer nån gång i veckan och ska sova över, men på tisdag börjar ju helvettet igen ! juste mamma köpte en blus till mig idag.. orkar inte ta kort på den nu, ska gå ut och ta en alvedon eller ipren eller vafan som hälst för jag har ont i huvvet ! haha :* allt sög idag förutom lekobuslandet me kusinen som är 3år ;) haha, naww han är ju för söt :) HAHA, han pruttade och lyfte på röven o sa, lukta här ! HAHA och går runt o sjunger på mikrofonkåt, haha lilla söta emrik, han gjorde min ag idag <3 puss nu ska jag... göra inget =) jo prata me ovvin och becca ofc :3 pussssssssss

Kommentarer

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0