becca

tjoo :) sitter hos becca och smsar me OLIVIA PETTERSSON <3 hon kollar på detta just nu och på min header är det en bild på henne ;) mohahaha <3 jaja så kan de vara ;) kommer bilder sen när jag kommer hem, har inte med mig överförningskabeln ? haha så jag för över dom sedan :D ehmmmmmmmmmmmmm..... jah skolan va ofc tråkig och jessica segerquist skolkade ! inte ok lixom, men de ska vi ändra på :) hihi, ska nog äta något nu sen ska vi kanske te stallet och sen hem, och sen en hel jävla vecka framför oss med skola röv :(((((((((((
hare braaaaa puss hejdå <3

Kommentarer
Postat av: jessica

Hihihi :) <3

2011-02-19 @ 14:06:01
URL: http://Jessicatheonly.bloggspace.se

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0