12/1-2011

hej, jag inte bloggat på jätte känge men jag har inte haft tid, skolan har börjat, min data dampade, och massa mer saker, + att jag inte har orkat :/ feelååt ! :( hheehe men nu ska jag försöka bli bättre på de :D Becca är fortfarande i spanien.. :(( men jag har ganska roligt i skolan ändå ;) men jessica och almina, haha vi gör massa bus, hälsar på åke, blir jagade av gubbar, jessica trampade på en fiskpinne igår ? gapflabb och idag fick vi sitta i hallen och äta för det fanns inga platser i bamba ;) hehehehehehehehehehehehehehehe :3 nu har jag ätit och ska nog börja på läxan som är tills på onsdag ;) hahaha men de e jätte lätt ! sen vill jag att becca ska komma hem NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
klarar mig snart inte längre, men om du läser detta becca så kan jag berätta att vi har fått en ny musiklärare :D JIPPII :DD och vi har paul som mentor :D de e niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice :DDD me hare bra allihopa <3 puuss haaaaaaajjj<3<3<3
19 dagar kvar till min födelsedag :D
jag vet jäätte fin -.-

Kommentarer
Postat av: Lizy

Fan vad jobbigt med datorn :/

2011-01-14 @ 17:25:58
URL: http://thelizy.blogg.se/
Postat av: fia

ja :/

2011-01-15 @ 13:37:47
Postat av: Ina

Supersøøt blogg <3

2011-01-18 @ 20:54:29
URL: http://www.vuzee.blogg.no
Postat av: SOFIA

Önskar dig fina du en fin Fredagskväll!



Om det intresserar så missa inte alla roliga tävlingar som är igång eller läs om min sjukdomshistoria eller varför inte kika in alla härliga bilder. Annars ber jag om ursäkt. KRAM

2011-01-21 @ 17:20:40
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0