skolan :P

tjaa' nu har jag kommit hem från skolan, hade ingen svenska idag, chill ;) men därimot hade vi ju SPANSKA !!! :( så fruktasnvärt tråkigt !!!! och jag fick ryck på björn !! typ som vanligt ! HAHA :P bara för att jag fråga om två saker fick han ett cp ryck på mig och de e inte ok !! hehe, jag blir inte jätte glad när man inte lär sig något och då säger man de och då säger bara björn att de e vårat fel, man ba, JAAA absolut björn, de e verkligen så de e !! :O NOOTTT !
jaaajaaa, blöö på han :D snart blir de pankakor som mammi gör :P just nu sitter jag och lyssnar på September – Party In My Head :D gryymmm !! :D
''dagens outfit'' haha :P

Kommentarer

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0