sjukhuset :/

hey, jag va precis hos doktorn och skrev in mig, men jag skulle komma tebax om 2 timmar för de va så lång väntetid :( som ni kanske vet så har jag ont i halsen och vi tror att det är halsfluss, men man ska ju alltid vara på den säkra sidan och åka till farbror doktorn och kolla om de är så :D ska försöka göra en kategori som heter ''dagens outfit'', okej jag har tråkigt så jag ska fördriva tiden med att göra massa sånna saker ;) u know ;P har iaf plattat håret nu och det kommer ju hålla hela veckan :D h3h3, btw: jag vet inte om jag kommer gå till skolan denna veckan heller :( men de e ju ifs bra för då kan jag ju plugga mer på proven som vi har  men jag saknar
b-rudarna :'( JESSICA,ALMINA OCH BECCA !!!!!
nu kommer nån bild på mina kläder jag hade när jag åkte te sjukan..................h3h3h3h3h3h3
MOBBA INTE !!! HAHAHAHAHHAHAHAHA

Kommentarer

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0