saknar !

sommaren, min o beccas turbo gräsklippare, stenungsbaden, båten, ALLT ! men jag o becca ska sätta på en gokart motor på gräsklipparen i sommar så går den sååååååååååååååååååååååååå här fort ! HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, seriöst jag dör för att de va så sjukt kul becca, vi välte med den, stegrade, välte kärran och då typ dog jag för att jag skrattade så fruktansvärt mkt ! åhh, jag vill ha de tbx, HAHAHAHA, om inte becca hade lagt i högsta växeln i en upförsbake så hade den inte gått sönder, HAHAHHAHAHA, jag fick den över mig ! vi körde nästan i ett dike för att de gick så fort, vi körde typ varje dag med den !<3 JAG TYP GAPFLABBAR SÅ FORT JAG TÄNKER PÅ DE !!AHAHAAHHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHA, becca du måste lägga upp videosarna som vi filmade när vi körde! AHAHAHHAHA, däcket lossnade när vi körde på en kant, HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA så jävla fail, sen körde vi ner till garaget på 3 hjul ! HAHAHAHAAHHAHAHAHAHA, vi e grymma ! <33333333 det finns så mkt att skriva om detta, jag orkar inte de, HAHA, ska åka till hallen nu, puss <3
fast utan aggregatet, och lackad med rött !! HAHAHAHAHA, så jävla tuff !!
HAHAHAHA, sånt här måste vi bygga becca, så grymmt ! :D

Kommentarer
Postat av: becca ♥

HAHAAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHA

2011-02-21 @ 20:57:18
URL: http://beccaastenbeck.blogg.se/

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0