home

hej hej hej hej hej hej hej hej, jag var tvungen :D nu har vi kommit hem från lokalen där mamma jobbar på torsdagr :P vivar med alla barnen och hjälte vi till att packa ihop sakerna som dom ska ha i sin nya lokal ;) nu ska vi äta och sen sova, näääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää.. men vi måste upp tidigt till bääästa danmark imon ;) ikke vare trötte ! :P:P:P LÄÄÄÄÄÄÄNGTAAARRR !!! kommer nog ganska många bilder kan jag lova...om jag orkar ladda upp dom ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) :love: :love: :love:
här är iaf ovvi i framtiden ;)
en riktig heting !

Kommentarer
Postat av: Olivia <3

En ricktig heting ju !

2011-02-18 @ 23:13:43
Postat av: fiia

HAHHHAHHAHAHAHHAHA, ja jätte....<33333

2011-02-19 @ 13:16:05
URL: http://sofiaakjellgren.blogg.se/

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0