hiss & diss

  • sommaren, för att man kan sola, bada, gå runt i korta kläder utan att frysa !
  • blommor (haha), för att blommor gör så att ett rum kanske blir finare, mer ''levande'' :P
  • tjejer som gillar bilar, för att jag tycker bara för att man är tjej behöver inte de betyda att man ska gilla rosa och massa prinsessor ! man kan och måste få lov att gilla blått och gilla bilar, motorcyklar och sånt ;)
  • blind hundar, dom är allmänt coola, duktiga, och grymt otroligt underbara ! jag såg en igår när jag var på banken, de e helt sjukt hur duktiga dom är ! dom blir mäst hissade idag !! 
  • för just nu kommer inte jag in på youtube, som ni kanske läste i ett inlägg för nån dag sen... men när det fungerar är de ju jätte bra ;)
  • mobbare, för dom är dumma i huvvet !
  • sånna som skrattar och sedan kollar på en kompis för att kompisen ska hålla med och skratta med personen. så jävla löjligt !
  • folk som tror att dom är snygga och dom tror att dom blir coola när dom är kaxiga ! usch :S
haha, världens bästa hiss & diss ! ;)

Kommentarer

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0