hej jag orkar inte.

hej jag orkar inte me vissa saker just nu.
idag var jag i skolan och det var ju kul, buwsade på spanska.....näähh, men vi gick till kiosken som hansson alltid ska göra, sen gick vi tbx och lånade en bok och sen, ah.. nu kommer väldigt roliga bilder och senare lite videos
hej då roligt inlägg.
HAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAAHAHHAAHHAHAHAHAAHAAHHAHA, typ ihop tryckt... jag bjuder soom fan .
bjuder.. -.-
hansson snutt ;)
AHHAHAHAHA, hansson är sååååååååå svaaag, min fot ser typ sne ut :S
HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA, detta är björns kaffebryggare.. ! :D
heta ;)
jag älskar er bästa vänner <3

Kommentarer
Postat av: becca ♥

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA MEN HALLÅ!!! TA BORT

2011-02-22 @ 16:42:52
URL: http://beccaastenbeck.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vilken fin han har!

2011-02-22 @ 19:48:12
URL: http://jessicatheonly.bloggspace.se/

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0