hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej

hej hej hej hej hej hej..nä hej hej :D idag har jag vart i skolan utan becca.. :( men jag var med hansson :P HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA, idag på gympan skulle vi gå arm gång, HAHA, hansson sa, fan jag dinglar som en jävla dingelkuk, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAAHHAHHAAHAHHHHHAHHAHAHAAAAA, seriöst jag fick ju sånt jävla skrattanfall ! HAHAHAHA, sen på spanska förstörde han mitt täst... ;) inte ok.. det hände inte så mkt mer utan att vi har matteprov som jag inte kunde någonting på...jag sa de till carro men hon säger bara att jag ska försöka när jag har gjort de i typ 10 00000 000000 00000000 00000000 00000000 0000000000 år... ! men men men men, vad ska man göra ?
här kommer lite bilder och videos :D
HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA, snuttis
upptryckt ?
jag ser ut som en kines...
snyggt.. AHAHAHAHA
spanskan :D
hanssons älsklings sol höhö
?
AHHAHAHA, otroligt rolig video... :D
puss haaaaaaaaaaaaaaaaj <3

Kommentarer

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0