dagen

tjaoo, nu har jag kommitr hem från skolan ;) inte så roligt men idag på spanskan kollade vi på bilder från björns semester i indien, haha kuuuuuul 'nooottt', det är iaf roligare än att plugga som man ändå inte lär sig något på -.-
jaja, så kan de va ibland ! ;) man kan ju inte älska alla :P nu ska jag läsa lite twilight :D haha typ 1000 år sen jag läste bökerna... höhö !
hansson va frisk, haha kolla han blogg som han typ har gjort 3 inlägg på -.- http://pontushansson.blogg.se/
lille hansson gris <3
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, han sa att vi va på ''G'' när jag skickade ett <3 till honom på sms ;) HHAHAHAHHAHAHAHA, han e fail.
Carro var inte på matten så vi hade en vikarie.... så jävla tyken va hon, jag frågade hur mkt man skulle dela en sak me hon ba, ah man måste ju räkna ut 10% av det först, och då gjorde jag de sen frågade jag, men jag ville ju veta va de va man ska dela de me, hon ba, fråga dina kompisar ist ! man ba OKEEJJJ ? hon kunde ju förfan inte ens de, sen gick hon runt o puta ut me brösten hela tiden, vi frågade hur gammal hon va, gissa sa hon då och då sa jag 18-19 ? då gav hon mig bitch blicken, så jävla tyket !!! morrr, jag blir arg !
oj de blev lite långt de här inlägget, men de går nog bra ändå :D
nu ska jag lääääääääsa, puuussss !!

Kommentarer

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0