chill ;)

just nu chillar jag 
jag chillar som fan asså..
ja, som fan...
nä men jag dricker o'boy, de e gott :P
imon är de skola.
solen är varm och gräset är grönt
himmlen är blå som sjön
jag saknar sommaren
jag vill bada
i de blåa vattnet
jag vill sola under den varma solen
jag vill springa utan stumpor i de gröna gräset
JAG VILL KÖRA GOKART PÅ DEN HÅRDA JÄVLA ASFALTEN !
ge mig sommar
jag saknar mina bästa sommarkvällar på den bästa gokarten
jag vill bli smutsig
av olja och gummi
jag vill grilla kött på kvällen
jag vill köra rövkick
jag vill sitta i en kokhet husbil för att komma till det underbara
det underbara kompisarna
bada i en sjö
gå upp tidigt på morgonen för att tävla
jag vill bli brun
jag vill bara vakna på morgonen och ta på sig en bikini
cyckla till närmsat sjö eller hav
det är så jävla underbart
G E   M I G   S O M M A R :S
okej, jag vill ha sommar, jag har inget o göra just nu
puss, bloggar mer sen puusssss <3

Kommentarer
Postat av: Olivia <3

JAG VILL MED !!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3

2011-02-20 @ 16:38:19
Postat av: fiia

JAAA !! <3333333333333333333333

2011-02-20 @ 18:06:31
URL: http://sofiaakjellgren.blogg.se/

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0