15/2-2011

just nu sitter jag och lyssnar på musik :) dom där förjolade bilderna går ju inte att föra över !  gaahh !!
ska försöka ennu en gång nuu ! 
längtar som en apa tills imon när min älskade olivia pettersson kommer :D :D :D puss på henne ! :P
vi ska ju åka till danmark på fradag och då var man tvungen när man skulle boka biljetterna att ha sitt personnummer så man inte ska kunna jluga om att man är yngre ? haha ;) men nu e de så att när man är YNGRE än 14 år åker man gratis, och jag är ju 14 år..SÅÅÅ jag tänkte att jag åker gratis men .. neejjjj .. så va de inte ! seriöst, när man är äldre än 14 då betyder det att man är 15 och när man är 14 borde de ju räknas som att man är under 14 ? för jag har ju inte fyllt över 14 ! helt sjukt !! om man är 14 år räknas det som att man är över 14 då !? -.- så kan de inte vara.. när man är 13 är man YNGRE och när man är 15 är man ÄLDRE, så när man är 14 är man mitt emellan och då ska man ju få gå in gratis !!!
(det här blev otroligt rörigt, men hoppas att ni fattar)  iaf är det HEEEELLLLTT sjukt ! :/
nu går vi över till de roliga :D
antingen ska vi åka denna:
spel båten :love: :love: :love:
eller en vanlig och gå i danmark lite :D
hade fått sån jävla panik !! :bigeyes:
bloggar mer sen pussiiss :love:

Kommentarer
Postat av: Olivia <3

LÄNGTAR !!!!! :D :D :D :D :D :D :D

PÖÖSSS BEJJJB <3 :-*

2011-02-15 @ 19:18:49
Postat av: sofia

bäbbiisss ! :love: :love: :love: :love: :love:

2011-02-15 @ 19:24:05
URL: http://sofiaakjellgren.blogg.se/
Postat av: Wilhelmkornelia

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-08-31 @ 09:52:25
URL: http://wilhelmkornelia.blogsmile.com

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0