snor från becca..

Dagens humör: GLAAAAAAAAD :D
Dagens vill ha: pojkvän...................
Dagens klädsel: morronrock och trosor haha...
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens planer: kolla på film ?
Dagens tråkigaste: att jag har tråkigt..
Dagens drog: olivia pettersson.... nä men jag vet inte ;)
Dagens borde: träna
Dagens låt: what a feeling- alex guadino 
Dagens köp: inget
Dagens misslyckande: jag fick cola i ögat.. -.-
Dagens roligaste: olivia



jag ser ut som en mupp på bilden så ignorera mej e ni snälla, tack.
+att jag hade mat i munnen när han tog kortet......

Kommentarer
Postat av: Oliiviiaa :)<3

love u giirl !

men dagens drooog ? ;D

HAHAH <3<3<3<3

2011-08-03 @ 23:24:18

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0