sämsta !

haha, jag vet att de har vart sämst uppdatering nu de senaste men jag har helt ärligt inte orkat.... +att vi har vart ute me husbilen en del också, that's life ;)
nu sitter jag iaf här och lyssnar på musik (?) haha, aja, imon tror jag inte att de händer så mkt, i helgen ska vi iaf till trollhettan o kolla på folkrace... minälskade kusin emrik ska följa me ;D
jag suger verkligen på att ta bilder också..... haha har typ inte att en enda bild när jag va me ovvin.... vi va ju på liseberg och sov över hos henne :P hon kommer till mej 3 september och då ska hon först följa me till en rallycross tävling och sova där, sen ska jag och ovvin sova ensama här hemma för mamma o pappa skulle på nått tråkigt kalas som jag inte ville följa me på :P haha, så de kommer bli naaaaaaaaaajs :D
nu ska jag inte göra något typ... haha, good life ;)
btw............................... en fucking vecka kvar till skolan :'( kill me :''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''( orkar inte me skolan, blir säkert liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite lite lite roligare me datorer men ändå..... skolan e de värsta som finns, läxor, gå upp tidigt, ingen fritid, lärare som vill ta död på en, och ennu mer läxor.................. f a n.
här kommer några sjukt heta bilder på såfia och ålivia :D
mysig tant...
igga mina sjuuuuukt smala lår -.-
ojää
snyggischar
freeeeeech

Kommentarer

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0