veckan

måndag:
typ inget, va bara hemma :P hihi
tisdag:
va me affe, hansson, becca och tilde och sen åkte jag till ovvi :D
när jag kom hem till henne gick vi till torget, hahaha :)
onsdag:
jag och ovviva ute och fotade och sen lite senare åkte vi först in till nordstan och sen gick vi på BIO :D hihi, hur många lingon finns det i världen hahaha den va ju bääst ! ;)
torsdag:
vi åkte in till nordstan igen och shoppade ofc ;)
jag köpte en blå tröja, två t-shirt's och en grå kofta :P efter nordstan skulle ovvi till tandläkaren, så då åkte vi dit och sen åkte vi hem och sola lite innan eva,anders och emrik skulle hämta mig :*
när dom hämtade mig så åkte vi till mormor och sen hem till dom :)
fredag:
gick upp typ kl:5 på morgonen för att åka till danmarks båten :P innan de så hämtade vi anna och freja. sen åkte vi till båten och åkte till danmark för att kolla på när anton, emriks bror, skulle spela handboll :) men när vi väl kom fram åkte vi till nån strand och tänkte att vi inte alls hade bråttom för den första matchen började kl:1 men den började tydligen typ 11-12 eller nått så den kollade vi inte på eftersom det låg så långt bort.. haha, sen skulle vi ju kolla sista matchen men den gick kl: 21.50 haha, så de blev inte så mkt handboll för oss.. men vi va på stranden och satt o väntade på deras la i typ 1 timme :D haha :P
lördag:
jag och emrik va på den där pippi saken på is, träffade kristin, våran lärare, efter pippi så hämtade mamma mig :) när jag skulle åka blev emrik sur för att jag inte skulle följa med honom hem en natt till, naw ! :)
söndag:
åkte och hämtade emrik och sen åkte vi till :love: GOKARTBANAN :love: och kollade lite på den tävlingen :P de va sjukt nice :D träffade kompisar där också ofc :P sen åkte vi hem och emrik lekte lite i sandlådan och med vatten banan och sen åt vi mat och sen skulle emrik sova :)
så ah, nu e de måndag och i morgon börjar den osaknade skolan.. :( både carro och jessica har slutat.. hur ska detta gå.. ? :bigeye:

Kommentarer

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0