seriöst... !!!!!

Tror jag börjar få

magmuskler?!

 

Haha eller?! :) Nu kommer 80 % skrika ”ÖHH NEEEJ DU KAN INGENTING OM TRÄNING!!” haha men jo jag tror nog det är magmuskler som börjar komma fram..? ;) Gissa om jag är stolt?! :) Har aaaldrig haft det i mitt liv typ och nu när jag tränar mycket så har det börja komma, känns riktigt bra nu inför beach 2011.. *blink* 

Tycker ni det är snyggt när tjejer har synliga muskler? Jag personligen gillar när tjejer harlite muskler så man ser konturerna, förstår ni vad jag menar..? Inga biffiga killmuskler, blir så okvinnligt på något sätt.. Men så man ser att man har muskler och inte bara är skinn och ben, man kan lätt se sjuk ut då på nått sätt.. :/  Så jättemycket mer magmuskler vill jag inte faktiskt ha på magen, lite mer såklart men sen är det bra! :) För vissa tjejer har jag sätt på gymmet är biffigare än dom flesta grabbarna, haha och jag må vara lite gammel-modig men gillar när killen är större och kan ”skydda” mig.. Hihi..







såhär såg de ut på kissies blogg precis.. ! seriöst, hon är liiiiiite för smal !?!?! eller inte lite heller.. de e lixom inte snyggt att ha luftballonger som bröst och typ en pinne som kropp !! inte något snyggt ! haha, eller vad tycker ni ? :o


Kommentarer

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0