plaaner !

okej, på påsk afton ska jag o min lille söta kusin Emrik gå på Pippi på is :D och på långfredangen tror jag de va så ska jag åka me mina kusiner och min moster till danmark och kolla när kussarna spelar handboll ! :D niiiiice <3 I helgen drar gokarten igång :D men... JAG SKA INTE KÖRA DEN TÄVLINGEN -_- gaaah. arg arg arg arg som om de inte fanns.
jaja, får la ringa nåra som e där o fråga hur de går :D
Iaf, idag så har jag vart i skolan, mina lektioner idag:
- mentorstid
-svenska
-engelska
-matte
-lunch
-gympa
-spanska
ruuuulig dag, or noot ! -.-
haha, efter de gick jag o becca hem till becca och tog kort, gick en promenad, åkte till beccas häst, gick en promenad med Pelle (beccas häst) och sen körde dom hem mig och nu sitter jag här och bloggar ! erkänn jag e grym ? :*

Kommentarer

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0