jehovas vittne is here !

HHAHA, de gick en gammal tjock tant på vägen me pälsjacka och en hatt, dom kom hit och då kom pappa från verstan och frågade va dom ville, 
tanten-vi har en inbjudan till mitt födesedagskalas..
pappa- vi är inte intreserade av de.
tanten- din fru ? osså pekade hon på mig..
pappa- de e min dotter, hon är 14 år, skärp dig !!
tanten- jaha, okej då ska du få en inbjudan, sa tanten
jag- nej, jag är hans dotter ??
pappa- NEJ, HAR JAG SAGT NEJ SÅ E DE NEEJ !! (till inbjudan)
tanten- okej, ni samma familj ?
jag- jaa ? hans dotter sa jag ju ! haha
tanten- jaha, okej, HÖHÖHÖ,
HAHAHAHAHAHAHHA, så jävla fail... trögfattade eller vad, din fru ? HAHAH.
bortsätt från de så ska jag inte göra nåågot idag, tänkte gå ut och springa, MEN, jag är ju sjuuuuuk... -.- har lite ont i halsen.. ! :( men jag får la sitta o ha de göttans i solen ist ! :D de e ju as varmt ute idag :D :D
jaja, men ni får ha de bäääst så bloggar jag snart igen :* pussiss <3

Kommentarer

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0