idag har jag..

..vart i kungsbacka me brudarna och shoppat ! :love:
Vi fikade på espresso house  sen gick vi in i massa butiker, hahahahaha, ah de fatta ni säkert redan, och köpte lite saker ! :P jag köpte tre saker, en kofta, ett par örhängen och en sjal ! :D
förutom allt de så äre VÄRLDENS sämta väder ute. -.- blöö ! :(
men så e de ju ibland.. ?
bortsätt från de också så pratar vi om att gå på GOTHIA DISCOT ! :D hoppas hoppas hoppas att vi får !
men isf så har min mamma sagt för typ ett års sen att inte jag får gå !  men om dom andra brudsen får då kanske jag också får, annars blir de INTE roligt ! höhö :P
här e sakerna jag köpte :*

Kommentarer

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0