HEJ.

Just nu har jag så jävla f*tt ont i huvvet... ! jag orkar inte med världen just nu.... åååhhh !
min bror kan man ju bara säga att han tror att han är cool, ska vara tyken 24/7, spela data natten lång, ennu en gång tro att han är såå cool på facebook och tro att han är rolig och nån jävla tuffing som ska leka raggare eller nått ! fan va arg jag blir på han. Sofia, om du säger ett ord till så åker du ut genom rutan ! man ba: men vafan tänker du med ?
+ att han typ har slutspels skägg eller nått ?
bortsätt från min bror så har världens bästa lärare, Carro Billing, slutat idag :'(
inte tala om de så har också Jessica slutat idag :'( fan ta henne me ! :'( de har typ vart den sämsta terminen ju,
1. carro slutar
2. jassica slutar
3. rektorn slutar
4. haft vikarie typ hela terminen i eng, och hon är ju inte den bästa om man ska säga de så..
5. massa, o då menar jag massa lärarlösa lektioner som vi har fått skippat
6. vi har tappat väldigt mycke ''kunskap'' i eng..
de finns ju säkert mera men man måste ju vara lite possitiv och då kan jag säga att jag har köpt en ny tunika/klänning, ah kalla de va ni vill..

Kommentarer
Postat av: becca ♥

HAHHAHAHAHA JOACIM!!!

2011-04-15 @ 20:12:08
URL: http://beccaastenbeck.blogg.se/

skriv vad du vill sötnos :

ditt vackra namn:
<-- klicka så får du en puss

E-postadress: (jag lägger till dig på msn)

skriv din blogg så kommenterar jag din:

kommentera cutie ♥:

Trackback
RSS 2.0